Saturday, February 5, 2011

Jangan takut menyusu jika ingin buah dada cantik.


Ini sesi saya – berkongsi cara menyimpan dan mengendalikan susu perahan semasa bekerja luar (penerbangan) – masa ini saya & suraya ke Bintulu.

Cenderahati dari FRIM. terima kasih Puan Haliyan, selaku org kuat untuk menjayakan sesi i

Terima kasih atas masa anda semua, Perkumpulan Wanita FRIM

Kak Yan, ada masa Farah & suraya akan datang lagi :-) terima kasih.


Sampai di stesen Rawang. Tingginya tangga naik dan turun. Org lain dah sampai ke seberang, saya masih terkedek2 panjat tangga. Lif rosak, saya atur langkah pelan2 dlm keadaan sakit dada. Ya Allah, mcm nilah hidup kalau saya tak ada kereta. Mcm ni lah hidup ibu mengandung yang tak punya kereta. Dlm keadaan sarat, perut yang memboyot, saya sempat ambil gambar. (nak hilangkan penat naik tangga).


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home