Saturday, February 5, 2011

Kempen penyusuan ..hamil susu masih ada.


gemuksnya ibu buyung itu disamping cik berbaju merah. ‘putera’ dah besar

Baju korporat mmg comel tapi nak buat mcm mana dah tak mampu sembunyikan,nampak dah


bersama Tn Haji Morsidi, org kuat TVB


Seorang mak perut langsing kempis, seorang lagi buncit.


Saya bawa si sulung sekali. Walaupun mungkin dia tak mengerti lagi, tetapi tak mengapa.


Dan saya, Farah (Sara), mmg terkenal dgn ratu air mata, dari dulu hinggalah sekarang, tipu tidak mengalirkan air mata. Kalau boleh saya susukan walau seorang bayi dan menjadi anak susuan saya, saya akan buat. Namun, kita terikat dengan peraturan dunia, setakat sumbangan senyuman dan usapan kasih sayang selama 3-4 minit sajalah yang kami mampu.



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home