Tuesday, February 8, 2011

Apapun janji dapat aje .


Seperti yang dirancang, Hafiz, seorang wartawan dari surat khabar Metro menunggu di sebuah bilik di hotel yang berhampiran dengan tempat kerjanya. pada malam ini dia ditugaskan untuk membuat laporan tentang ketelanjuran muda-mudi zaman sekarang. Hafiz yang baru berusia 27 tahun merasakan tugasan ini cukup sesuai dengannya kerana ketika zaman muda-muda dulu, dia boleh dikatakan liar juga. ketika di zaman remajanya, berapa banyak cipap rakan-rakan perempuannya yang telah disondol. namun begitu, semuanya kisah lalu. semenjak bekerja 6 tahun lepas dia sudah tidak banyak masa hendak mencari "pasangan" romennya seperti dulu. dia kini lebih banyak menonton video lucah dan melancap di depan TV kerana ia lebih murah, tak perlu nak membayar "khidmat" pelepas nafsunya yang menggalakkan dia untuk melepaskan mani...

malam ini dia perlu menemuduga seorang remaja perempuan berusia 19 tahun yang dikenali sebagai Irah.. pada asalnya Hafiz bercadang untuk menemuramah dia di kedai mamak, tapi Irah enggan kerana dia tidak berapa selesa ditemuramah di tempat terbuka. Irah mencadangkan berjumpa hotel sahaja. awalnya Hafiz menolak berjumpa di hotel sebab kalau dia ditangkap basah, kemungkinan dia akan dibuang kerja. tapi Irah telah menjamin tidak mungkin kena tangkap dan pekerja-pekerja hotel tidak akan mengesyaki sesuatu kerana "keadaan rupa fizikalnya". Hafiz cuba mendapatkan penjelasan, tapi Irah cuma berkata dia akan tahu sebabnya bila mereka berjumpa. mahu tidak mahu, Hafiz kena akur juga kerana dia perlu menghantar laporan temuramahnya secepat mungkin.

tepat pukul 9.30 malam, loceng pintu hotelnya berbunyi. Hafiz bingkas bangun untuk membuka pintu. di sebalik pintu biliknya Hafiz mendapati seorang awek kecik comel dan bertudung berdiri di hadapannya. Hafiz sedikit keliru melihat awek itu.

"errr, puan cari siapa?" Hafiz bertanya untuk mendapatkan kepastian...

"abang ni, Hafiz reporter tu ek?" tanya awek comel tu..

"ahh, ya! saya Hafiz.. puan ni siapa?"

"saya la Irah." jelas awek tu.

Hafiz terkejut sikit. sebab dari tidak menyangka awek comel bernama Irah akan berpakaian sebegini untuk mengelak orang syak wasangka. Irah bertudung hitam, memakai sweater berbutang, tapi dia biarkan terbuka; memakai gaun labuh berwarna putih hingga ke bawah; tapi yang mengejutkan Hafiz ialah perutnya yang kelihatan memboyot jauh sangat ke depan dan sangat besar, tidak sesuai dengan tubuhnya yang hanya setinggi 5 kaki sahaja.

"bijak jugak minah ni.. orang memang tak syak kat perempuan mengandung.. bagus jugak dia berlagak mengandung.." fikir Hafiz dan rasa sedikit lega dengan

penyamaran Irah sebagai perempuan mengandung. setidak-tidaknya ini akan mengelakkan syak wasangka agen-agen pencegah maksiat kat hotel ni.. "err, mari lah masuk," jemput Hafiz.Irah memasuki bilik Hafiz. Hafiz memerhatikan Irah. lenggok jalannya tak ubah seperti perempuan yang memang sarat.punggungnya sedikit lebar, macam perempuan

mengandung! sebijik! hairan juga Hafiz. tanpa berlengah lagi, Hafiz menutup pintu bilik.

"duduklah mana-mana yang awak selesa," pelawa Hafiz. "sorry ada air mineral aje," sambungnya lagi sambil menawarkan air mineral yang dia belinya tadi.

"ehh, takpe.. err, saya duduk sini k?" Irah menunjuk kepada kerusi sofa di bilik itu."boleh aje," balas Hafiz. Hafiz merehatkan dirinya di atas katil. sambil itu dia memerhatikan gelagat Irah yang masih nak "berlakon" ala-ala perempuan sarat. Irah duduk dalam keadaan terkangkang nak bagi ruang kepada perutnya yang sangat besar.. kalau letak gelas atas perutnya, pasti gelas tu takkan terjatuh. Hafiz tiba-tiba rasa tertarik tengok perutnya.. baginya tak seksi, tapi ada sesuatu yang membuat dia sedikit teruja sampai dia meneguk air liur.

"takkan perut besar boleh buat aku stim kooooot!" fikirnya dalam hati.

Hafiz merenung kepada perut Irah. kemudian dia bertanya,"cik Irah, berapa banyak bantal awak sumbat dalam baju tu?""apa?" Irah membalas dengan nada keliru.perut tuuu... macam besar sangat je. kalau nak menyamar pun sampai besar sangat orang pun boleh syak tau!" kata Hafiz"eh bang, perut betul ni tau! memang ar besar, tapi dah perut saya mcm ni!" balas Irah.

"ehh?! takkan ar...besar sangat je!" Hafiz terkejut tak menyangka perempuan mengandung boleh bawak perut sebesar perut Irah.

"iyaa, betul. ni memang perut betul. kalau tak caya, abang pegang ar."

Irah mempelawa Hafiz sambil menepuk-nepuk perutnya yang membulat. Hafiz menghampiri Irah, lalu meletakkan tangannya pada perut Irah... "perut betulkan?" tanya Irah ketika tangan Hafiz mengusap-usap perutnya."eh betul lah!" terkejut Hafiz ketika dia merasakan kekerasan perut Irah. bukan setakat kekerasan, Hafiz juga dapat merasakan perutnya bergerak-gerak.

"berapa bulan dah ni?" tanya Hafiz. tangannya masih ligat mengusap perut Irah.

"dah lapan bulan lebih ni bang. rasa ada berapa minggu lagi ni," balas Irah."lapan bulan dah?" Hafiz sedikit tidak percaya dengan kata Irah. "macam dah sembilan aje.bawak kembar ke?"

"eh tak. sorang aje ni bang. baby saya besar sikit. pastu saya ni kecik ar pulak. jadi besar la perut saya" jelas Irah. Hafiz cuma mengangguk dengar penjelasan Irah. tangan dia masih mengusap perut Irah. terkagum gak dia tengok perut Irah. bulat. memboyot. besar menggunung! peliknya, Hafiz turut rasa teruja tengok perut dia. mungkin sebab dia tidak pernah jumpa perut mengandung sebesar Irah. lama juga Hafiz melayan perasaan sampai Irah pun menegurnya.

"abang ni nak main perut saya ke, nak interview saya?"

"oh, takde. haha. besar sangat tengok perut tu," segan juga Hafiz dibuatnya. Irah hanya gelak kecil saja menyaksikan gelagat Hafiz. Hafiz segera mencapai buku notanya untuk memulakan temuramah, mungkin boleh lindungkan sikit wajah malunya dari Irah.

"so ok, kita mulakan boleh?" kata Hafiz.

"ok. abang nak tanya apa dulu?

Hafiz mula bertanyakan pelbagai soalan kepada Irah. bagaimana Irah boleh terjebak dalam masalah sosial, latar belakang keluarganya, apa yang Irah dah buat selama ini sampai dia boleh termengandung macam sekarang. Irah menceritakan kehidupan dia memang sangat bebas. dia telah merasai nikmat seks seawal-awal 14 tahun tanpa pengetahuan ibu bapanya. Irah ceritakan, ibu bapanya macam tidak berapa kisah apa dia dan dua orang adiknya buat. sikap ibu bapa Irah yang tidak mengambil peduli itu bagaikan lampu hijau untuk dia buat apa saja yang dia suka. Irah mencerita lagi, sudah ramai lelaki "menjamah" tubuh kecilnya. Irah tidak kisah dirinya "dijual" begitu saja, asalkan seronok dan sedap!

Hafiz kemudian tanyakan bagaimana pulak dia boleh termengandung. Irah kemudian menceritakan pukinya sudah banyak menerima henjutan zakar kawan-kawan lelakinya. selama ini, bila kawan-kawan lelakinya nak pancut, Irah akan minta pancutkan ke dalam mulutnya. tetapi bila dia mendengar cerita kawan-kawan perempuan yang lain, pancut dalam vagina lagi sedap nikmatnya, Irah pun teringin nak cuba! tidak disangka cubaan pertamanya itulah yang membuat perut dia membesar sekarang. bapa anak dalam perutnya pula, sudah terbunuh dalam kemalangan ketika merempit beberapa bulan lalu. asalnya Irah hendak menggugurkan saja anak dalam perutnya itu, tapi dia tidak mempunyai duit untuk bayar khidmat klinik. hendak minta bantuan dari teman-teman lelakinya yang ramai, semua tak mahu tolong. kalau dulu boleh saja dia jual pukinya untuk dapatkan duit, tapi kini semua kawan lelakinya "lari". alasannya Irah sudah tidak seksi dan terlalu boyot!

akhirnya Irah terpaksa lupakan saja niat nak gugurkan kandungannya. kini dia tinggal bersama kawannya. sekurang-kurangnya kawan dia bekerja, boleh la kawannya itu menyara sikit perbelanjaan harian. Irah tidak berani hendak kembali ke rumah orang tuanya memandangkan perutnya kini sudah semakin memboyot.

"Irah tak menyesal ke dengan apa yang terjadi pada Irah sekarang?" Hafiz melanjutkan lagi temuramah.

"menyesal?" Irah bersahaja. "lepas beranak ni, saya nak aktif balik!" sedikit nada kesal pun tiada pada suara Irah.

"pastu budak tu?" Hafiz menuding jarinya ke arah perut Irah.

"saya bagi la siapa-siapa yang mahu. saya takkan buang k? saya takde la sekejam tu, jelas Irah.

Hafiz cuma mengangguk sambil menurunkan catatan pada buku notanya.

"bang saya nak tegur sikit ni," Irah menyapa Hafiz yang sedang sibuk mencatat.

"apa dia?" Hafiz berhenti menulis untuk melayan teguran Irah.

"abang dari tadi mata abang asyik tengok perut saya ajeee... nak pegang lagi ke?" kata-kata Irah membuatkan Hafiz sedikit terkejut. tidak menyangka Irah perasan juga jelingan mata Hafiz yang asyik merenung kebulatan perut Irah. memang benar kata Irah. amat sukar bagi Hafiz hendak mengalihkan pandangannya dari perut Irah yang sangat boyot itu. Hafiz cukup teruja dengan kebesarannya.

lebih mengujakan apabila Irah mengusapnya, dari bawah tetek sehingga ke bawah perut. kotek Hafiz berdenyut-denyut menegang sepanjang sesi temuramah itu. perut besar dan boyot Irah yang terkepit dia tengah-tengah kangkang Irah cukup mengiurkan nafsu Hafiz. tidak pernah dia merasakan perempuan mengandung seksi, tapi dengan Irah, selera nafsunya bagaikan berubah serta merta.

"eh takde ar..." Hafiz cuba mengelak malu, tapi macam tidak berjaya. Irah hanya tersenyum menyaksikan gelagat Hafiz.

"nak pegang mari lah.." pelawa Irah.

"eh betul ni. takde ar. terkejut tengok besar aje," Hafiz menolak pelawaan Irah, tapi jauh disudut nafsunya, teringin juga dia nak mengusap perut Irah lagi.

sekali lagi Irah tersenyum melihat Hafiz. kemudian dia menggagahkan diri mengangkat tubuhnya yang sarat untuk menghampiri Hafiz. perutnya yang membusung jauh ke depan kini betul-betul berada di hadapan muka Hafiz yang masih terduduk.

"pegang la.." sekali lagi Irah mempelawa. "pegang la bang. lagi pun perut ni takde bapanya," sambung Irah lagi.Hafiz tak berkata apa-apa, cuma memerhatikan perut boyot Irah yang kini berada di depan matanya. gelora batin Hafiz mula tewas. kegeraman mula melanda nafsu Hafiz.

"besarnya.. bulatnya," bisik nafsu hati Hafiz. kotek Hafiz mula menegang tahap kekerasan melampau di dalam seluarnya.

Irah hanya tersenyum melihat Hafiz. dia tidak menyangka ada juga lelaki yang boleh "stim" melihat tubuh boyotnya.

"besar ni bang.. taknak pegang lagi ke?" Irah cuba "menggoda" Hafiz lagi. Irah kemudian memegang bawah perutnya, menyebabkan baju mengandungnya sedikit tertarik, menyerlahkan lagi kebulatan perutnya yang cukup boyot.

"aaaahhh.." bisikan perlahan nafsu terlepas juga dari bibir Hafiz. perbuatan Irah menonjolkan perutnya menyebabkan Hafiz tewas menahan desakan batinnya. tidak semena-mena, Hafiz mencium pusat Irah yang menonjol pada permukaan perut buncitnya. diciumnya lagi dan lagi... dari pusat, kemudian Hafiz menyebarkan ciumannya pada seluruh perut Irah.

"hehehe..." Irah hanya ketawa melihat gelagat Hafiz yang penuh berahi. sungguh dia tidak menyangka ada juga lelaki yang boleh teruja tengok perut dia, tidak seperti balak-balak yang pernah menyondolnya. jangankan nak melancap, nak melihat Irah pun mereka tak mahu. seronok juga rasanya bila dia tengok kelakuan pelik Hafiz terhadap perutnya yang dah terlalu membusung.

"ada juga orang rasa aku seksi," fikir Irah sambil melihat Hafiz kelihatan semakin geram mencium-cium perut Irah. entah berapa lama sudah Hafiz bermain dengan perutnya Irah pun tak pasti. tapi perlahan-lahan terbangkit juga nafsu berahi Irah. tapi Irah masih mampu mengawal perasaan batinnya.

beberapa ketika kemudian, Hafiz berhenti mencium, tapi pandangan matanya masih tak berubah. perut boyot Irah direnung tajam. seperti terlindung satu perasaan yang amat geram. tangan haifz tadi yang hanya diam terpaku kini mula bergerak memegang perut Irah, lalu mengusap lembut lengkungan keboyotan yang timbul dari bawah tetek Irah yang penuh dengan susu.

"besarnya..." Hafiz meluahkan rasa kagumnya terhadap perut Irah. tangannya kini ligat mengusap. dari atas ke bawah, depan ke belakang, setiap lengkungan bulat yang ada pada perut Irah pasti disentuhnya.

"memang besar bang...ehmmm," Irah sedikit teruja menerima sentuhan lembut Hafiz. mana tidaknya Irah teruja setelah sekian lama tidak menerima sentuhan lelaki.

"boleh pusing sikit tak?" pinta Hafiz. "abang nak tengok body Irah dari tepi." Irah hanya akur dengan permintaan Hafiz. dengan tangannya masih di bawah perut, Irah menghadapkan tepi kanan badannya kepada Hafiz.

"aaaAahhhh, besarnya!" serta merta Hafiz berkata sebaik saja terpandang lengkungan perut boyot Irah dari tepi. tubuh badan Irah yang boleh dikatakan cukup melentik menyerlahkan kesaratan perut yang dikandung Irah. nafsu Hafiz terus terbangkit menyaksikan keindahan bentuk badan Irah. tangannya kini bukan saja mengusap perut Irah, kini punggung Irah yang montok turut diramasnya. batin Hafiz kini sudah hampir capai kemuncak.

"ahhahh... bang.. apa abang buat ni?" nada Irah seperti melarang tapi pada masa yang sama juga dia tidak menghalang tangan Hafiz meneroka tubuh buntingnya.

"besar sangat la.." kata Hafiz. "macam tak percaya je.." tangan Hafiz kembali mengusap perut Irah.

"abang tak percaya lagi ke?" Irah membalas. "nak tengok tak?"

tawaran Irah cukup mengejutkan Hafiz. Hafiz hanya mampu mengangguk saja. tidak mampu dia hendak menolak. dia teringin hendak melihat kebesaran perut Irah di sebalik baju mengandungnya. Irah kemudian menarik bajunya, lalu mendedahkan sebuah perut yang amat bulat, membusung jauh ke hadapan.

"AAaahh, besarnya!" sekali Hafiz terkejut. tidak pernah dia melihat perut mengandung yang terdedah, apatah lagi melihat perut besar seperti di depan matanya. bulat dan membujur ke depan. bersih kulitnya, tidak ada sebarang selulit yang mencacatkan kecantikkannya. Hafiz menyentuh perut Irah yang terdedah itu. dia dapat merasakan kekerasan perut Irah. kulit perutnya juga begitu tegang sekali, ternyata terlalu besar bagi Irah untuk membawanya. pergerakkan bayi juga jelas kelihatan di sebalik kulit perutnya yang tegang.

"waahh, kuatnya dia gerak!" terkejut Hafiz ketika terasa anak dalam perut Irah.

"hehe, dia memang kuat bergerak! entah bila tah dia nak keluar kat bawah tu..." Irah cuba menunduk hendak melihat kangkangnya tapi dia hanya mampu melihat perutnya yang memboyot saja.

"boleh nampak ke?" sindir Hafiz, menyedari Irah tidak mampu melihat kemaluannya sendiri semenjak perutnya dah menggunung.

"abang nak tengokkannya?" kata Irah sambil melemparkan senyuman pada Hafiz.

"boleh ke?" Hafiz cuba mendapatkan kepastian. Irah hanya membalas dengan senyuman. Hafiz tidak bertanya lebih lanjut. dia pasti Irah tidak akan menghalangnya melihat saluran peranakkannya. Hafiz kemudian menarik Irah menghampirinya. sekali lagi perut Irah masih terdedah berada betul-betul dihadapan mukanya. kali ni dia menumpukan perhatian daerah bawah perut Irah. kelihatan sebuah seluar dalam kecil berwarna merah jambu menjadi sempadan antara perut boyot Irah dengan vaginanya yang tertutup. didorong dengan perasaan geram melihat kawasan bawah perut Irah, Hafiz mula mengusap lembut bawah perut Irah.

"aaAahhh.. abang!" sentuhan lembut Hafiz pada kawasan bawah perutnya amat mengujakan. terlalu hampir kepada pukinya yang sudah lama tidak dijolok oleh batang yang keras.

"Aaahh! uuhhh.." rintihan nikmat mula terucap dari bibir Irah. walaupun dia tak dapat lihat apa yang Hafiz buat di bawah perutnya, tapi dia dapat merasakan tangan Hafiz mula menjalar di kawasan seluar dalamnya. sentuhan Hafiz kini sudah mula membuat Irah teruja. melihat keadaan Irah yang tidak menghalang tindakan nakalnya, Hafiz menundukkan dirinya sedikit lalu mula mencium bawah perut Irah. mulanya bawah perut, kemudian bibir Hafiz kemudian melangkah lagi ke kawasan seluar dalam Irah.

"AaaaAAahh..." rintihan nikmat Irah semakin kuat. ternyata dia cukup suka dengan tindakan Hafiz yang bermain pada kemaluannya. sudah lama dia tidak diujakan sedemikian rupa. perbuatan Hafiz akhirnya membangkitkan semula nafsu berahi yang telah lama terkurung. Hafiz menguatkan lagi aksi oralnya pada kangkang Irah, seperti hendak menjilat kemaluan Irah yang masih lagi ditutup seluar dalam. disebabkan tidak tertahan, Irah memegang kepala Hafiz yang masyhuk bermain di kangkangnya. kain baju yang dipegangnya terlondeh, menutup sebahagian perutnya dan juga kepala Hafiz.akibat menerimaan ujaan nafsu dari Hafiz, kini puki sudah basah dengan air berahi.bau nikmat puki Irah mula menusuk hidung Hafiz. sudah lama dia tak menghidu bau puki perempuan. sudah terlalu lama dia meninggalkan zaman liarnya. hari ini berahinya kembali, dibangkitkan oleh seorang remaja yang sarat mengandung!

Hafiz berhenti bermain pada kangkang Irah. dia terkaku sebentar. dengusan nafasnya penuh bernafsu. dia ingin "menjamah" tubuh sarat Irah yang berada di hadapannya. Hafiz kemudian berdiri menghampiri Irah. tangannya mula mengepit tubuh Irah. mereka kemudian merenung sesama sendiri. niat asal hanya untuk menemuramah tapi disebabkan aksi berahi tadi, Hafiz dan Irah sedar mereka akan dapat merasakan nikmat yang telah lama mereka tidak rasa akibat halangan kehidupan masing-masing. walaupun menyedari perut Irah dah sarat, namun mereka bagaikan lupa sebentar risiko yang bakal timbul. yang penting, mereka akhirnya

dapat puaskan kemaluan masing-masing. Hafiz memang tak kisah Irah sudah sarat, memandangkan perut buncit Irah lah yang menaikkan nafsy syahwatnya. Irah pula sudah tidak tertahan hendak merasa tusukan pelir pada pukinya. sama ada dia terberanak atau tidak, Irah langsung tidak memikirkannya.

setelah melayan perasaan masing-masing, mereka akhirnya bercium bibir seperti pasangan kekasih. tangan masing-masing menrayap pada setiap sudut tubuh yang boleh dicapai. walaupun Hafiz terpaksa tunduk sikit untuk bagi ruang pada perut Irah, ia tidak menjadi masalah baginya untuk mengusap seluruh tubuh kecil Irah, terutama sekali perut Irah yang menggeramkan itu.

disebabkan perutnya yang terlalu besar, Irah pula hanya mampu memeluk tepi Hafiz. perutnya tertekan paa tubuh Hafiz, menghampiri pinggul Hafiz. ketika itu perut Irah dapat merasakan satu benda keras di sebalik seluar Hafiz. menyedari itulah kemaluan Hafiz, Irah mula meramasnya.

ramasan Irah menyebabkan Hafiz menghentikan ciumannya. dia teringin melihat tangan Irah mengusap kangkang seluarnya.

"uuuUhhh.. sedapnya.." giliran Hafiz pula merintih. terasa nikmat yang tidak terkata ketika merasakan usapan Irah pada kemaluannya yang masih terselindung di sebalik seluar jeansnya.

ZIIIP! "aaAh!" Hafiz terkejut. Irah sudah mula membuka seluarnya lalu terlucut di lantai. kini hanya seluar dalam saja yang jadi pelindung kemaluan Hafiz. dengan gelojohnya Irah menyeluk masuk ke dalam seluar dalam Hafiz, lalu menarik keluar koteknya yang menegang besar.

"hahh besarnya! panjangnya!" Irah teruja melihat saiz kotek Hafiz. sebaik saja kotek Hafiz terjuntai keluar, Irah terus mengurutnya dengan kedua-dua tangannya. aksi Irah menunjukkan pengalamannya melayan nafsu lelaki sebelum ini. ternyata, perempuan mengandung ini sudah lama mengidamkan batang lelaki pada pukinya.

"aaAhh aahh... sedapnya!" Hafiz cuba menahan urutan Irah pada koteknya. seperti Irah juga, kemaluan Hafiz sudah lama tidak dibelai dengan sentuhan berahi. tangan Hafiz hanya mampu memegang perut Irah ketika menghayati kesedapan urutan tangan Irah. memang sedap urutan Irah. aksi tangan dia seperti seorang peladang memerah tetek lembu untuk mengeluarkan susu. cuma kali ini Irah cuba memerah keluar mani yang terkandung dalam buah zakar Hafiz. "abang... nak hisap boleh?" pinta Irah. tangannya masih kuat mengurut pelir Hafiz.

"Ahh?" Hafiz terjaga dari lamunan nafsunya. "nak hisap?" tangan Hafiz yang tadi memegang erat sisi perut buncit Irah kini mula merayap ke seluruh perut Irah, kemudian naik meramas teteknya yang bersusu. dari buah dada bersusu, tangannya turun pula ke balakang Irah yang melengkung akibat menahan bebanan perut besarnya, menuju ke punggung Irah yang cukup montok dan melentik. setibanya tangan Hafiz di bontot Irah, Hafiz menggenggamnya dengan penuh kegeraman

"Haahhh... hissshh.. awak ni tengah sarat ni... uuhhh.." Hafiz terhenti seketika, terasa rangsangan sedap yang diterima dari kemaluan panjangnya.

"haahh, geramnya!" Hafiz benar-benar kegeraman. dia benar-benar ingin menyondol Irah. tapi kesaratan perut Irah merisaukannya pula."bang. takpe bang. saya dah lama nak bang!" sambut Irah. Irah menyedari kebesaran perutnya boleh menjadi penghalang pada Hafiz untuk menyerahkan batang zakarnya kepada lubang peranakkan Irah. "saya memang nak kat awak... uhhh.. takut terberanak aje," kata Hafiz menguatkan lagi sangkaan Irah.

"kalau terberanak pun, terberanak la bang..." kata Irah. "saya memang nak anak ni keluar.. susah saya nak bebas dengan perut besar ni."Hafiz terdiam seketika. Irah membuatnya menjadi serba salah. sudah lama kotek Hafiz tidak menggerudi puki perempuan, tapi bila dah dapat, kena gerudi seorang perempuan yang sarat mengandung!

"mari lah bang.." pujuk Irah lagi. dia meligatkan lagi urutan tangannya pada pelir Hafiz.

setelah berfikir sejenak, akhirnya Hafiz mengangguk setuju. selepas itu, dia pun menunduk mencium perut Irah. dalam hatinya penuh dengan perasaan geram. sangat geram. kerisauan dia perlahan-lahan terhakis. "bang, saya oral ya?" sekali lagi Irah pinta untuk menghisap kotek Hafiz. "ok, ok.. uhh... awak duduk situ ya?" tunjuk Hafiz pada sofa di belakang Irah.

Irah mula duduk, perlahan-lahan melabuhkan punggungnya sambil berpaut pada pemegang kerusi. kangkangnya dibuka untuk memberi ruang pada perutnya yang terlalu boyot. sejurus kemudian, Hafiz pun menghampiri Irah. batangnya yang tegang keras dengan lendir yang sudah meleleh keluar dari celah lubang batangnya kini berada pada muka Irah.

melihat batang Hafiz ada di depannya, Irah terus mencengkam dengan kedua-dua belah tangannya. Irah memulakan dengan ciuman pada kepala pelir Hafiz. lepas di selang dengan jilatan. ciuman kemudian jilatan. ciuman. jilat. ciuman. jilat. ciuman. jilat. jilat. jilat. jilat. akhirnya Irah terus memasukkan kotek Hafiz ke dalam mulutnya. disedut dan dijilatnya dalam mulut.

"sluuuurrrrp" Irah menyedut seperti makan ais krim. Hafiz menggeletik nikmat. sudah lama koteknya tidak dioral sedemikian. Irah kemudian memulakan kerja mengoral yang sebenar. kepala Irah kini sedang ligat berhenjut merangsang batang Hafiz dengan mulutnya. pada masa yang tangan Irah mencengkam dan meramas buah zakar Hafiz.

"Auauuhhhhh, sedapnya!!" Hafiz mengerang kesedapan. tangannya kini memegang kepala Irah yang masih bertudung sedang aktif bergerak ke depan dan ke belakang. kerana kesedapan yang amat sangat , Hafiz turut menggerakkan pinggulnya untuk menyambut mulut Irah.

"ssluuupp! chup! chup! chup! slurrp! chup" sedut Irah pada batang Hafiz dengan begitu rakus sekali. kerakusannya tidak padan dengan keadaan dirinya yang sangat boyot. Hafiz sendiri tak menyangka perempuan mengandung pun boleh mengoral sesedap apa yang dia nikmati sekarang.

"UUuhhhhh! UHhhh! dah! dah!" beberapa minit kemudian selepas menikmati kerja oral dari Irah, Hafiz dah tak tertahan. Hafiz menarik keluar pelirnya dari mulut Irah. tangan Irah yang mencengkam batangnya pun dia leraikan. ternyata, pengalaman mendalam Irah mengoral batang lelaki hampir menyebabkan dia terpancut awal!

"huhh, sedap betul awak isap!" Hafiz memuji kerja dahsyat Irah. tercungap-cungap juga Hafiz setelah dioral. Irah pula tidak berkata apa-apa, cuma menunjukkan wajah yang penuh berahi, sambil mengesat mulutnya yang penuh dengan air liur.setelah mengesat mulutnya, Irah mula membuka tudung yang telah membaluti kepalanya. terurailah rambut yang panjang sehingga ke bahu, menunjukkan rupa sebenar Irah.

"huuhh.. awak cantik jugak ya.." kata Hafiz. memang Irah kelihatan cantik bila rambutnya tidak dibelenggu tudung. "cantik ke?" Irah membalas. "saya tengah buncit ni pun cantik ke?"

"cantik! kalau tak mana saya jadi macam ni" jelas Hafiz dengan jujur. memang Hafiz merasakan Irah kelihatan menarik dengan perutnya yang terlalu besar itu.

sejurus kemudian, Irah membuka baju panasnya, mendedahkan bahunya dan lengannya yang terdedah. rupa-rupanya baju mengandung yang dipakainya tidak berlengan. Hafiz mula semakin geram melihat Irah. sebaik Irah meletakkan baju panasnya di lantai, tanpa membuang masa Hafiz terus melutut di depan Irah kemudian memeluk erat yang sedang duduk terkangkang sambil mencium bibir Irah dengan penuh nafsu. Irah menyambut ciuman Hafiz sambil memegang kepala Hafiz. bibir yang bertemu, akhirnya memberi ruang kepada lidah mereka untuk meneroka dalam mulut masing-masing. tak lama kemudian, Hafiz mengalihkan ciumannnya kepada pipi Irah... ke telinga, leher, bahu, lengan.. buah dada yang belum terdedah lagi.. ciuman Hafiz kini merayap keseluruh bahagian atas tubuh Irah yang terdedah.

"Ahahhhhhh.. abang," rintih Irah yang kini semakin terangsang menerima ciuman Hafiz.

setelah puas mencium, Hafiz kemudian bingkas bangun, lalu membuka semua pakaiannya yang masih melekat pada badannya. sejurus kemudian, Hafiz yang kini sudah bogel sepenuhnya perlahan-lahan mengangkat Irah. tiba giliran Irah pula untuk dibogelkan. baju mengandung yang membaluti tubuh Irah perlahan-lahan diangkat. maka, perlahan-lahanlah terdedah tubuh bunting Irah yang sangat mengiurkan Hafiz.

ditengah-tengah antara coli and seluar dalam merah jambunya, wujudlah sebuah lengkungan membulat yang cukup besar dan membujur jauh ke depan.dari bawah teteknya, lengkungan bunting Irah mula membentuk satu permukaan perut yang boleh dikatakan cukup mendatar tapi kemudiannya mencuram dalam bentuk bulat yang cukup sempurna sehingga ke atas sikit saja dari vagina Irah. kebesarannya cukup menyerlah disebabkan tubuh Irah memang kecil. kulit pada perutnya memang kelihatan tegang, tanda kesaratan kandungan yang dibawa Irah sehingga pusat Irah kelihatan tertonjol. belakang badan Irah melengkung lentik untuk memberi keseimbangan pada tubuh Irah yang sedang sarat membawa bayi.

"besarnya..." sekali lagi tangan Hafiz merayap pada permukaan perut boyot Irah. Irah tersenyum ketika melihat perutnya dibelai Hafiz, sambil mencekak belakang pinggangnya.

"emmm, kenapa abang boleh suka ya tengok perut Irah ni?" Irah sedikit pelik dengan gelagat Hafiz yang geramkan perutnya namun begitu dia tetap merasa selesa perutnya diusap sedemikian.Hafiz tak menjawab segera, hanya renungan sepintas pada Irah, namun selepas itu pandangannya kembali kepada perut besar Irah.

"entah la.. sebab dia bulat kot," Hafiz sendiri kurang pasti dengan sikapnya yang tergeram dengan perut Irah. "bulat..macam tetek.. tapi.. aaaaahhh! besarnya"

setelah dibelai tangan, kali ini pula perut Irah menjadi "mangsa" kerakusan bibir Hafiz. seluruh permukaan perut Irah yang terdedah dicium dan dijilatnya. tangan kiri Hafiz pula meramas tetek Irah yang masih bercoli mengiringi ciuman berahi yang Hafiz lepaskan pada perut buncit Irah.

"aaaaahhh.... abang... ahhhh.." Irah merintihkan nafsunya yang kian teruja. ikatan colinya dibuka, membolehkan Hafiz meramas teteknya yang sedang bersedia mengeluarkan susu. sebaik saja tangan Hafiz terasa tetek Irah bebas terdedah, Hafiz terus membawa ciuman nafsunya ke arah puting Irah.

"sslluuurrrp! chuuup! chuuup! chuuu!" Hafiz dengan rakus menghisap tetek kenan Irah. serentak dengan hisapan itu, kedua-dua tangan Hafiz berterusan mengusap perut Irah.

"Uuuuhhh!! Uuhhhhh!" rintihan Irah mengiringi bunyi hisapan Hafiz. Irah hampir terduduk apabila teteknya dihisap. tangannya yang tadi mencekak, kini berpaut pada bahu Hafiz yang menunduk pada aras tetek Irah.

"aaAaahhh! abang.. sssdaaap..." rintih Irah lagi dengan penuh kesedapan. sudah lama tetek dia tidak dihisap. Irah dapat merasakan, berbeza masa perutnya masih

"slim", teteknya terasa lebih sensitif kepada rangsangan, menyebabkan dia cepat teruja ketika menerima cengkaman bibir Hafiz.Hafiz berhenti menghisap tetek Irah beberapa ketika kemudian. dia merenung puting Irah yang cukup hitam dan besar. diramas-ramasnya tetek Irah yang bersusu itu.

"aaahhh..." Irah mengerang nikmat lagi. terasa sentuhan Hafiz bagaikan menusuk lubuk nafsu Irah yang sudah sekian lama gersang tidak diterokai oleh berahi lelaki. bukan setakat sentuhan dari bibir atau tangan yang Irah terasa, kotek Hafiz yang menegang keras bergesel-gesel di bawah perut Irah meninggalkan kesan lendir air mazi yang telah pun meleleh keluar. akibat rangsangan berterusan dari mulut, tangan dan kemaluan tegang Hafiz, air berahi mula membasahi lubuk peranakkan Irah

ang masih tertutup dengan seluar dalam. Irah cuba hendak menarik pelir tegang Hafiz menghampiri pukinya, namun keboyotan perutnya menjadi penghalang. tarikan Irah pada pelir Hafiz menyebabkan Hafiz terjaga dari kelekaan menjamah tetek Irah. Hafiz mula memahami kehendak Irah, menyedari budak perempuan yang sedang sarat mengandung dihadapannya sudah bersedia untuk menyerahkan tubuh saratnya pada Hafiz. Hafiz merenung wajah Irah. mereka berdua berpandangan antara satu sama lain. riak nafsu jelas terbayang pada muka mereka berdua. ternyata, mereka kini sudah bersedia untuk menyatukan tubuh mereka yang telah lama kegersangan.

tanpa berlengah lagi, mereka mula melabuhkan tubuh mereka pada katil bilik. Irah mula baring sambil memerhatikan Hafiz cuba menanggalkan seluar dalam kecilnya. sebaik terlucut je seluar dalam, Irah mula membuka kangkangnya. pukinya yang tidak beberapa berbulu jelas kelihatan basah, tanda ia sudah bersedia menerima kemasukan kemaluan lelaki yang panjang dan besar. keadaan puki Irah yang basah mengiurkan batin Hafiz. kangkangan Irah mula ditahan, selepas itu Hafiz mula mendekatkan bibirnya pada vagina Irah. puki Irah diciumnya. dijilatnya. cium. jilat. sehingga akhirnya, bibir atas Hafiz mula bertemu dengan "bibir bawah" Irah, diiringi dengan bunyi hirupan yang cukup kuat.

"aaaAAaah baaanng.... AAAAAAAAHHHHHHH! SSSsssedap! aaaahhh uuhhhhh.." Irah mengerang sebaik saja Hafiz mula menjamah cipapnya. tangan Irah menarik kakinya yang sudah terkangkang luas.. pada masa yang sama dia cuba hendak mengangkat kepalanya untuk melihat apa yang Hafiz lakukan kepada lubang peranakkannya namun apa yang dia nampak hanyalah perutnya yang terlalu menggunung tinggi dan tangan Hafiz yang sedang erat memegang perut Irah.

ditenungnya perutnya yang membusung itu, namun kelibat kepala Hafiz masih tidak dapat dilihat. hanya nikmat oral yang diluahkan oleh Hafiz saja yang dia rasa. di sebalik perutnya yang menggunung itu, Hafiz rakus menjamu puki Irah. bagi Hafiz, rasa puki Irah cukup menyelerakan. sungguh dia tidak menyangka puki perempuan mengandung boleh sesedap ini. sambil mengoral puki Irah, dia menghayati kemerduan jeritan nikmat Irah yang kedengaran di sebalik perut besar di depan matanya.

seperti Irah, perut Irah yang terlalu boyot itu menjadi penghalang bagi Hafiz untuk merenung wajah Irah, bagaikan tembok batu yang cukup tinggi. Hafiz tak kisah kerana nikmat mengoral puki Irah mengatasi segala-galanya, sehingga dia menekan dan membenamkan mulutnya ke dalam lubang cipap Irah.

"OH BANG! BAAANG! SEDAP! SEDAP! AAAAAAAAHHHH! UHHHHH! BANG SEDAP BANG!! AAAAAAAH!" Irah jerit tidak tertahan. dia dapat merasakan lidah Hafiz mula menusuk masuk ke dalam cipapnya. bukaan kangkang yang ditahan kini terlepas dari genggaman tangannya. kepala Hafiz yang sedang berlabuh di pukinya kini cuba ditolaknya kerana tak tertahan dengan kerakusan oral Hafiz, namun apakan daya seorang perempuan mengandung hendak menandingi kekuatan seorang lelaki yang sedang bernafsu. kepala Hafiz masih lagi di kangkang Irah. jeritan berahi Irah tadi bagaikan pemangkin untuk Hafiz mengoral lebih dalam lagi. bukan setakat jeritan, perut Irah yang dipegangnya turut menjadi sumber kegeraman berahi Hafiz. sekali jeritan Irah memenuhi suasana panas bilik hotel yang menjadi tempat mereka bersetubuh.

"AAAAaaaAAAAARRRRGGHH! UUUUUUHHHH!! AaaAAaaaaah! aaah! aaaaahh... uhhhh.. " rintihan Irah semakin perlahan setelah beberapa minit bertarung menahan oral Hafiz. kakinya yang terangkat dan terkangkang luas kini mula jatuh terlentang. tangan Irah yang sebentar tadi bergelut dengan kepala Hafiz kini memegang perutnya yang sedang bergelora mengikut dengusan cungap dadanya. rupanya Hafiz sudah berhenti mengoral. Irah hanya merasakan Hafiz sedang mencium pukinya. rasa ciuman Hafiz itu semakin naik, bagaikan mendaki kecerunan perutnya. sekali lagi Irah cuba melihat Hafiz. perlahan-lahan dia melihat kepala Hafiz mula kelihatan, bagaikan mentari yang menyinsing di sebalik bukit. dari daerah puki, Hafiz menggerakkan ciumannya menaiki perut Irah, mengikut garisan linea negra yang timbul pada permukaan bukit boyot itu.

"aaAaaaah.." Irah terangsang dengan ciuman menaik Hafiz itu. kini bibir Hafiz sudah tiba di pusat Irah yang menonjol. setelah menjilat dan mencium pusat Irah, perjalanan bibir Hafiz diteruskan lagi untuk meneroka perut Irah yang cukup menggunung itu. namun, ciuman Hafiz itu terhenti apabila tiba di lembah perut berhampiran dengan tetek Irah. ini kerana kotek Hafiz yang sedang keras menegang sudah bertembung dengan bawah perut Irah. sebaik saja terasa kotek Hafiz pada perutnya, Irah terus menggenggam kemaluan Hafiz. diurut dan ditariknya bagaikan tidak sabar hendak merasakan kegagahan kotek Hafiz di dalam pukinya.

"aaaAaaa... besarnya.. bang... besarnya..." nada suara Irah bagaikan merayu untuk "digerudi". renungan berahi turut dilemparkan kepada Hafiz.

"Ahhhh.. Irah... uhhhh.." Hafiz mula mengerang lantaran dirangsang pada kemaluannya. dia terasa koteknya ditarik oleh Irah. diselami perasaan penuh nafsu dan kegeraman, Hafiz merenung Irah yang juga sedang dibelai berahi, kemudian renungannya diturunkan ke tetek Irah yang penuh susu.. seterusnya, mata Hafiz kemudian tertumpu pada perut Irah yang terlalu besar. di bawah perut Irah, dia menyaksikan kerja tangan Irah terhadap koteknya yang tegang mengeras, ditarik menghampiri lubang yang berada di bawah perut boyot itu. menyedari perempuan mengandung yang terlentang di bawahnya cuba memasukkan batang zakarnya ke dalam lubang faraj Irah, Hafiz mula membetulkan kedudukannya supaya koteknya betul-betul mendatar dengan puki Irah. kini biar tangan Irah sahaja yang jadi pemandu koteknya untuk dibawa ke dalam terowong beranak Irah.

akhirnya kedua-dua kemaluan mereka bertemu. namun begitu, Irah tidak terus menarik masuk ke dalam, sebaliknya dia menggeselkan kepala zakar pada pintu faraj Irah!

"aAaaaaahhh... Irah... sedapnya awak buat begitu... huh.. sedapnya!" kelembutan puki Irah memang merangsang kepala zakarnya.

"abaaAng.. besarnya batang abaaAaang!" Irah terus menerus menggeselkan batang Hafiz pada pukinya.

"hah, sedapnya Irah! awak memang sedap! UUuuuuuuuuuhhh!" Hafiz mengerang balas. "mari, abang nak masuk ni! tak tahan la!" Hafiz mula memegang koteknya, mengambil alih tangan Irah yang telah lama menggenggam batangya.

"aaaaHHhh.. bang, masuk bang! masuk! uuuuhhh.." balas Irah, lalu memegang kakinya untuk meluaskan bukaan kangkang.

melihat Irah terkangkang, Hafiz mula bersedia. tangan kiri Hafiz memegang pangkal batang zakarnya, menakala tapak tangan kananya pula memegang tengah-tengah perut Irah. sebaik saja kemaluan mereka bertemu, Hafiz perlahan-lahan mula menolak masuk batangnya.

"Aaaaaaaahhhh..." serentak mereka mengerang sebaik sahaja kepala zakar Hafiz mula memasuki puki Irah. cipap Irah yang sudah sedia basah memudahkan kerja penyondolan batang Hafiz.. sambil memegang pelirnya, Hafiz meneruskan lagi sondolannya.

"aAAAAAAahhhh... sedapnyA!!!! macam ketat." walaupun tak masuk sepenuhnya lagi cengkaman puki Irah mula dirasai pada batang Hafiz.

"Aahhh! bang!! sedap! bang! sssedap! masuk lagi!" Irah mengerang-ngerang nikmat, terasa pukinya dipenuhi batang yang cukup panjang dan cukup keras. tangannya yang tadi erat menahan kangkang kini mencengkam bantal yang dibaringnya.

"ya.. huh.. nak masuk habis ni.. huh.." Hafiz melepaskan batangnya yang kini sudah separuh menyondol puki Irah. kini dia akan berpaut pada perut Irah, untuk memberi tujahan mendalam. sekali lagi, setelah membetulkan kedudukkannya, Hafiz mula menolak pinggulnya untuk menyondol penuh puki Irah. akhirnya kotek Hafiz sudah pun bersatu dengan cipap Irah.

"AAAaaaAAaaaahhhH!! SsssSSSSSSssseeeedapnyaa!!" Irah menjerit nikmat sebaik saja menerima sondolan terdalam Hafiz. wajahnya berkerut menghayati kebesaran kotek Hafiz yang memenuhi ruang laluan pemberanakkan.

"sedaaAap! huuuuhhh! SEDAPNYA!" Hafiz pula menjerit kepuasan. batangnya kini sedang menikmati kemutan puki Irah. kini dia tahu apa perbezaan antara puki perempuan mengandung dengan puki biasa. dia dapat merasakan puki Irah cukup tebal! ketat tapi masih cukup mudah dan luas untuk Hafiz memasukkan zakarnya.

nikmat cengkaman puki Irah dihayatinya, sambil mengusap perut Irah yang bergerak-gerak mengikut gelora pernafasan Irah. Irah turut bersama menghayati kegagahan batang Hafiz. kini, mereka saling merenung antara satu sama lain..

"sedapnya awak..." kata Hafiz. "sedap sangat puki awak ni..." sambungnya lagi. tangan dia masih mengusap perut Irah penuh kegeraman.

"sedap bang... huh.." kata Irah sedikit tercungap-cungap. "batang abang besar! dah lama tak rasa... sedapnya... ssss.. dap...ooh..ooOOh...AAAHH.. AAHHH!

AAAHH! AAHHHH! AAAAHH! OOOHHH!" tiba-tiba Irah mengerang kuat. rupa-rupanya Hafiz sudah mula berhenjut menarik dan menolak batangnya pada kangkang Irah sebelum Irah sempat habis berkata-kata.lantaran itu, Irah bagaikan "menggelupur" menerima sondolan Hafiz. matanya terkatup rapat, giginya digertap, dahinya berkerut menahan kemasukan batang besar dalam pukinya, sambil mengerang nikmat! tangannya kini mencengkam cadar katil sehingga tertarik sarungannya.perut Irah yang memboyot bergoyang-goyang ketika menerima henjutan nikmat walaupun sudah dipaut tangan Hafiz. teteknya yang bersusu turut "bergema" seiring dengan perut buncit Irah. nikmat yang dirasai Irah memang tidak tergambar lagi. kepala katil kini jadi tempat genggaman tangannya, setelah menyedari cadar yang ditarik tidak mampu melegakan "penahanan" nikmat sondolan yang diterima oleh cipapnya. setiap henjutan yang diterima, Irah pasti sambutnya dengan rintihan berahi yang cukup kuat. sambil merintih, Irah cuba mengangkat kepalanya untuk melihat aksi henjutan Hafiz di sebalik perutnya yang menggunung. sudah lama dia tidak melihat sebatang konek memasuki cipapnya, namun apa kan daya, perutnya sudah terlalu besar. dia hanya mampu merasakan pukinya dikerjakan sedalam-dalamnya. walaupun perutnya kini sudah sarat, Irah langsung tidak risau lubang peranakkannya diperlakukan sedemikian rupa. Irah terasa juga anak dalam perutnya itu bergerak-gerak sebab berhenjut-henjut, tapi kesedapan yang dia rasa pada pukinya terlalu enak sekali. pukinya mampu lagi memberikan kemutan yang hebat pada pelir Hafiz yang ligat keluar masuk lubang cipap Irah.

"AAAHH! AAAHH! aHHHHAHHH! sedap! sedapnya awak kemut! sedap! AAAAHH!" rintih Hafiz apabila koteknya menerima genggaman kuat dari puki Irah. Hafiz langsung tidak menyangka puki Irah mampu memberi kemutan hebat seperti yang dia nikmati sekarang. sudah banyak puki dia dah gerudi, namun puki dari perempuan mengandung inilah yang paling sedap sekali.

"Aahhh! Uhhhh! AAhhhh! sssedap bang!" sahut Irah tatkala mendengar rintihan Hafiz. "kenapa ssssedap sangat niiiiiHhhh.. UUUhhhhhh! AHHH! AHHH! AHHH!" Irah kembali menghayati kedahsyatan sondolan konek Hafiz. sungguh dalam sekali. mungkin juga terkena pada kepala anak yang dikandungnya. terdetik jugak dalam hati Irah, boleh terberanak jugak kalau Hafiz terus-menerus menyondolnya tak ingat dunia tapi nikmat rangsangan yang diberikan oleh batang besar Hafiz terlalu

sedap sehingga dia dia sendiri tak mampu hendak fikir pasal perut saratnya. ketebalan cipapnya yang sedang bersedia untuk meneran keluar bayi lebih sedap buat ketika perut sedang memboyot jika bandingkan ketika perut Irah masih tidak dibuncitkan!

"HAAHH! HAAAH! AAAAHHH! AAH! AHH! AHH! BANG! AHHH!" Irah sudah tidak tertahan lagi.. Irah memegang dan mencengkam lengan tangan Hafiz yang masih lagi mengusap-usap perut Irah. menarik-narik bagaikan hendak bangkit,namun setinggi manalah Irah mampu angkat walhal perutnya terlalu membusung! melihat keadaan Irah, Hafiz melajukan lagi henjutannya.. kemudian, menghentikan henjutannya dengan satu sondolan yang amat mendalam!

"aaAAAAARRRGGGHHHH!!" satu jeritan nikmat yang cukup kuat Irah luahkan ketika menerima sondolan mendalam Hafiz yang cukup kuat pada cipapnya. matanya terbuka luas, mulutnya ternganga namun tiada lagi jeritan kesedapan seperti tadi. tak terluah sedapnya ketika merasakan pukinya dipenuhi kotek Hafiz yang sedang "berlabuh" begitu dalam sekali. tubuhnya masih lagi terangkat sedikit menyebabkan perutnya yang sudah sedia tertonjol kelihatan lebih membulat disebabkan terkepit oleh tetek dan kangkangnya!

"Huhh.. huhhh.. sedap.. uUUuhhhhhhh.." Hafiz masih membiarkan koteknya di dalam puki Irah. sedap tak terkata. puki perempuan mengandung yang disondolnya ini sangat tebal! setiap kemutan yang diberikan cukup mengcengkam kotek Hafiz macam tangan yang menggenggam! walaupun Hafiz dah berhenti berhenjut, namun puki Irah masih lagi berkemut-kemut seperti tak sabar hendak memerah keluar air nikmat dari kantung benih Hafiz. Hafiz melihat koteknya yang "menghilang" di

sebalik perut buncit Irah... kemudian ditenungnya perut Irah yang bergerak turun naik mengikut gelora pernafasan dada Irah... Irah kini sudah pun terbaring. cengkaman tangan Irah pada lengan Hafiz juga tidak sekuat tadi. mata Irah tertutup rapat, tercungap-cungap kepenatan akibat menerima sondolan yang amat dahsyat pada terowong beranakknya.

"Aahh...AAahh .. oooHh.. ahh sedap..." Hafiz merintih kerana terasa koteknya hendak meledakkan air mani. kemutan berterusan dari puki Irah terlalu sedap sehingga kotek Hafiz terbawa ke lembah klimaks walaupun Hafiz tak berhenjut. perlahan-lahan Hafiz menarik keluar koteknya.

"AHHH! ahhh! ahhh.." Irah mengerang sebaik saja terasa kotek Hafiz bergerak keluar dari cipapnya. matanya yang tadi terkatup kini kembali terbeliak. kesedapan yang dirasainya ketiak kotek Hafiz ditarik keluar menyebabkan Irah mengemut pukinya

"Ahhhhh! kuatnya kau kemut!" Hafiz mempercepatkan tarikan koteknya.. kalau dia tak keluarkan mungkin maninya akan terperah keluar. Hafiz menarik nafas dalam sebaik saja koteknya terlepas dari cengkaman puki Irah.. koteknya basah bersalutkan lendir nikmat yang dirembeskan dari dinding kemaluan Irah.. puki Irah masih terbuka luas, dan di pintu farajnya, terdapat lelehan cecair nikmat yang cukup banyak. Hafiz kemudian baring terlentang bersebelahan Irah dengan koteknya terpacak

berdiri bagaikan tiang bendera, sekadar hendak berehat seketika untuk menenangkan fikiran.. kerana dia rasa koteknya boleh terpancut kalau terus dirangsang lagi. dulu dia mampu bertahan lama, tapi hari ni dia "ditewaskan" oleh seorang perempuan sarat boyot yang boleh terberanak bila-bila masa! Hafiz tak risau sangat kalau budak boyot Irah ni terberanak, tapi dia masih belum puas menyetubuhi Irah. dia masih lagi ingin lihat perut Irah bergoyang-goyang ketika dia sedang berhenjut kat kangkangnya.. ada baiknya dia berehat seketika sebelum kembali "berjuang".

tapi baru je Hafiz nak berehat, Irah yang tadi baring terlentang kepenatan tiba-tiba menggagahkan diri mengangkat perutnya yang terlalu besar itu bangun untuk mendekatkan dirinya pada kotek Hafiz yang tegang terpacak. kemudian tangannya mengurut turun naik batang Hafiz yang masih dibasahi keringat puki Irah.

"aAhhh.. besarnya.. panjangnya..." kata Irah dengan nada berahi penuh kegeraman. jelas dia masih belum puas menikmati sondolan kotek hebat Hafiz...dia lajukan lagi urutan tangannya, seperti hendak perah keluar mani Hafiz yang masih tersimpan, sambil duduk bersila terkangkang. perutnya yang boyot seperti mencecah tilam, pukinya yang baru disondol tidak lagi kelihatan.

"Irah! Irah! pelan-palan.. aAhhhhh.. dah nak terpancut tu..." pinta Hafiz, tak tertahan.

"nak pancut dah?" tanya Irah lalu berhenti memberi mengurut kotek Hafiz. kotek Hafiz ditenungnya dengan penuh kegeraman.

"hah.. kejap.. kejap.. fuuuhhh.." Hafiz tercungap-cungap menahan koteknya terpancut. tak sangka dia akan diperlakukan oleh perempuan mengandung sedemikian rupa. lain sangat rasanya beromen dengan perempuan mengandung ni. mungkin sebab Hafiz tergeram dan teruja sangat tengok perut Irah terlalu besar, rasa nak pancut tu semakin kuat. dan mungkin juga tak menyangka, Irah cukup "professional" walaupun perut dia dah boyot sangat.mungkin geram sangat tengok kotek Hafiz, tak lama lepas berhenti mengurut batang nikmat di depan matanya, Irah mula naik atas Hafiz. menyedari Hafiz suka tengok perut besarnya, Irah merendahkan sikit tubuhnya lalu menolak-nolak kotek tegang Hafiz dengan perutnya yang tergantung seperti perut lembu bunting. terpalit sikit lendir yang dah terkeluar dari mulut batang Hafiz. disebabkan perutnya yang terlalu besar, Irah tidak dapat menunduk habis seperti merangkak sebab kalau dia buat jugak perut dia pasti "tersepit" antara badannya dengan perut Hafiz. dia hanya merendahkan dirinya sekadar mampu, asalkan perutnya menyentuh dan bergesel dengan kotek Hafiz.

"OOohohhh! ahhh sedapnya.." Hafiz mengerang. diusapnya perut Irah yang bergesel merangsang batang besarnya. perut Irah semakin menghampiri dada Hafiz. ini kerana Irah sedang memperbetulkan kedudukannya untuk menerima sondolan kotek Hafiz dari bawah. geselan batang Hafiz pada bawah perut Irah dijadikan penunjuk untuk Irah merendahkan pinggulnya supaya pukinya bertemu tepat dengan kepala kotek Hafiz.

"Ahhhh..." Irah mengerang sebaik saja terasa pukinya sudah bertemu dengan batang Hafiz yang tegak menegang. Hafiz yang sudah bersedia menerima pelabuhan pinggul Irah, mula memegang batang kerasnya dengan tangan kiri untuk menguatkan tusukan koteknya pada puki Irah yang semakin rendah. sambil memegang bawah perutnya yang terlalu besar itu dengan tangan kirinya, Irah mula melabuhkan tubuh badan saratnya. pukinya yang sudah terbasah dengan air berahi,

memudahkan sondolan masuk batang Hafiz yang mengeras tegak. perlahan-lahan pelir Hafiz mula memenuhi ruang pemberanakkan Irah. Hafiz melepaskan pegangan pada koteknya bila separuh puki Irah sudah pun ditusuk masuk, lalu memegang perut Irah yang semakin lama, semakin bertemu dengan perut Hafiz.

kedua-dua mereka meluahkan rintihan nikmat apabila kemaluan mereka telah pun bersatu sepenuhnya. Irah duduk menegak dengan keadaan kakinya melipat kebelakang, kedua-dua tangannya memegang bawah perutnya yang telah mencecah permukaan perut Hafiz. dalam kedudukan sedemikian, perut Irah kelihatan membusung begitu jauh kehadapan. sambil mendongak dan memejamkan matanya, Irah mengerang nikmat menghayati kedalaman sondolan batang amir yang panjang. Hafiz juga tidak mengalah mengerang bersama. tangannya mengusap-usap perut Irah yang kini kelihatan terlalu besar.

"Aaahhhh.. besarnya.." nada kegeraman menguasai suara Hafiz. tangannya semakin meliar mengusap perut Irah. "Oohhhh.. sedapnya awak!" Hafiz sambung merintih nikmat bila terasa cengakaman kemutan puki Irah yang amat tebal itu. pada awalnya Hafiz terasa batangnya seperti hendak terpancut, tapi kedudukan Irah yang berada di atasnya membolehkan dia menahan pancutan dengan selesa. kini, Hafiz perlahan-lahan mengangkat pinggulnya, memberi tujahan pada Irah yang masih duduk menegak.

"AAAAAaaaaahhh"! Irah mengerang apabila menerima tujahan pinggul Hafiz. tangannya serta merta memegang dada Hafiz, takut teruja sehingga dia tertunduk ke hadapan sampai perutnya tertindih. walaupun begitu perut dia sudah pun kelihatan tersepit antara tubuhnya dengan badan Hafiz, kerana dia terpaksa menunduk sikit untuk pegang dada Hafiz.

"Aahhhh!" Irah mengerang lagi apabila Hafiz menujah pinggulnya. batang Hafiz yang sudah tegak mengeras dalam puki Irah menusuk sehingga ke penghujungnya. kali ni Hafiz memberi tujahan yang berterusan. henjutan yang diberikan menyebabkan Irah terangkat-angkat.

"AAhhhh! Ahhh! AHHHH! AHHH! AHHH! AHHH!" Irah terus mengikut rentak henjutan Hafiz di bawahnya. walaupun perutnya sudah pun dipegang oleh Hafiz namun ia tetap bergoyang mengikut gerakkan henjutan tubuhnya. teteknya yang penuh bersusu turut bergema-gema di atas perut boyotnya. walaupun sudah tangannya bertahan pada dada Hafiz, namun dia tetap tertunduk sehingga perutnya tertekan pada tubuh Hafiz. sesarat mana pun perutnya itu, Irah langsung tak terasa sakit perutnya tersepit antara dua tubuh yang sedang menikmati rangsangan seks yang cukup tinggi.

PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!

bunyi hentakkan pinggul mengiringi rintihan berahi Irah. bunyi geseran kemaluan yang diselaputi dengan cecair berahi turut menggamitkan suasana yang cukup panas pada ketika ini. Hafiz tidak mengerang, tetapi mendengus setiap kali memberi henjutan menaik pada kangkang Irah. tangannya memegang erat perut besar Irah yang sangat digeraminya itu. goyongan perut Irah membangkitkan nafsu Hafiz. Hafiz dapat merasakan pergerakkan anak dalam perut besar itu, mungkin seronok dibuai oleh ibunya.

"AAAhhh! AAGGGHH! AGGGGGHHHH! AHHHHH!!" jeritan kesedapan terus menerus keluar dari mulut Irah. wajah Irah berkerut, mata dia terkatup rapat ketika meluahkan nikmat yang dirasainya. keringat berahi mula mengalir keluar dari dahinya tatkala menerima sondolan demi sondolan dari bawah yang cukup mendalam. perutnya yang dah terlalu sarat dilupakan begitu sahaja. ini kerana dia mula merasakan kemuncak nafsu bakal tiba di pukinya dalam beberapa sondolan lagi.

"AARRRGGG! AAAAHHHH! AAHHHH! BANG! SSSEEDAP! BANG! AHHHHH!" Irah semakin kuat mengerang. pukinya mula merembeskan cecair berahi dengan banyak sekali sehingga meleleh hingga ke dasar batang Hafiz. melihat keadaan Irah yang sudah teramat uja, Hafiz mula merancakkan lagi henjutan. kedengaran dengusan nafas kuat Hafiz semakin kuat. tangannya semakin erat memegang sisi perut boyot Irah yang semakin rancak bergoyang.

"AAAHHH! AHHH! AHHHHH! ARRRGGGGH!!!" Irah seperti tidak tertahan lagi. setelah 5 minit menerima henjutan mendalam batang Hafiz dari bawahnya akhirnya, Irah menjerit begitu kuat sekali!

"AAAAAHHHHGGGG!!" Irah tiba-tiba mengangkat tubuhnya, tidak tertahan lagi menerima henjutan mendalam kotek Hafiz. batang Hafiz terus terlepas dari cengkaman puki Irah. Irah terus terbaring terlentang selepas melepaskan dirinya dari sondolan Hafiz sehingga hampir terhempap perutnya. Irah memegang perut dan pukinya... perutnya yang terlalu besar kelihatan turun naik mengikut rentak nafas Irah yang tercungap-cungap. pukinya kelihatan basah dengan lendir putih yang begitu banyak sekali.

"Haahhh.. sedapnya. uhhh... sedap..uhhhh" Irah seperti keletihan. perutnya yang bergerak-gerak diusap-usapnya... Irah baring terkangkang, menghayati kesedapan yang baru saja dikecapinya. sudah lama dia tidak disondolkan sesedap itu.

Hafiz yang terbaring disebelahnya turut tercungap-cungap. dia melihat Irah baring terkangkang disebelahnya, sedang leka mengusap perutnya yang menggunung tinggi. melihat keadaan Irah yang sudah kepenatan itu, Hafiz tidak mahu menunggu lagi. sudah sampai masanya dia pancutkan maninya pada Irah. lantas dia bangun, menghampiri kangkang Irah. tangannya mengurut koteknya yang dibasahi air puki Irah. dia merenung perut Irah yang terlalu besar itu. teringin juga dia

melepaskan maninya pada permukaan lengkung yang cukup bulat itu, namun teringin juga dia merasakan nikmat pancut dalam puki Irah yang sedang berlendir dan terbuka.

"uhhh.. abang nak pancut ke? uhhh.." Irah menegur Hafiz yang kini sudah pun berada dikangkangnya.dia tahu Hafiz dah nak pancut. lalu segera mengurut batang Hafiz yang menegang keras di atas perutnya.memang sedap urutan Irah. tapi Hafiz melepaskan pengangan tangan Irah pada koteknya. ini kerana Hafiz sudah nekad untuk pancut dalam puki Irah. batangnya yang dah nak terpancut itu mula menghampiri puki Irah yang baru saju klimaks menerima sondolan kotek Hafiz..

"bang! abang nak pancut dalam ke?!" Irah sedikit terkejut apabila tahu niat Hafiz. kali terakhir dia menerima pancutan dalam menyebabkan perutnya hari ini membusung terlalu besar sekali. nikmat menerima pancutan mani memang enak tak terkata, tapi kesannya pada tubuh Irah begitu besar sekali..

"ya.. saya nak pancut dalam.." jawab Hafiz. pandangannya tertumpu pada koteknya yang berada betul-betul di hadapan puki Irah yang terbuka basah.

"Ahhhh.. pancut dalam bang? pancut bang.. ahh.. panc...ooOOooohh" ayat-ayat Irah terputus apabila pukinya sekali lagi disondol batang Hafiz. tangannya terus memegang kepala katil untuk menahan nikmatnya. mata Irah terpejam sambil mengeluarkan rintihan nikmat yang tidak terkata.

"Fuuhhh.. oooohh.. sedapnya..." Hafiz mengerang setelah koteknya mula masuk sepenuhnya dalam puki Irah. Hafiz memegang bahagian atas perut Irah, berhampiran bawah tetek. perlahan-lahan Hafiz mula menarik dan kemudian menolak pelirnya.

"Aaahhhhh..." Irah memberi sebaik sahaja terasa geseran batang Hafiz pada dinding saluran peranakkannya. "Ahhh.. bang.. sedapnya.. ahAhhh.. ahhh! AHH! AHHH!

AHH! AHH!" nada jeritan batin Irah berentak apabila Hafiz mula menyondol pukinya bertalu-talu. kali ni henjutan Hafiz seperti lebih buas. mungkin sudah tahu sejauh mana kemampuan perempuan boyot menerima sondolan kemaluan lelaki, Hafiz mula berhenjut tak ingat dunia. tangan Hafiz pada perut besar Irah seperti hendak menarik perut menggunung itu ke bawah, tapi ia hanya sekadar memegang sahaja. hanya pinggulnya sahaja yang bergerak ligat menyorong dan menarik batang Hafiz yang akan memancutkan air putih berjuta benih.

"Fuhhh! FUHHH! FUUHHH!" Hafiz mendengus kuat ketika berhenjut, cuba menahan batangnya dari terpancut, walaupun dia dapat merasakan batangya sudah hampir klimaks.

"OouuUHH! AHhh! AHHH! pancut bang! pancut! SSSssssedap! Oohhh!" jeritan Irah memenuhi suasana panas yang bakal diakhiri dengan ledakan klimaks batin yang tidak tergambar sedapnya. Irah kini mengenggam bahu tubuh Hafiz yang kuat berhenjut pada kangkangnya. tidak tertahan lagi menerima sondolan yang amat sedap sehingga Irah mengangkat tubuhnya menghampiri Hafiz yang sedang khusyuk berhenjut. kalau bukan kerana perut Irah terlalu besar dan boyot, sudah pasti dia sudah memeluk penuh tubuh Hafiz yang dibasahi keringat berahi. Irah hanya mampu angkat tinggi sejengkal sahaja. perut boyot Irah kini kelihatan terkepit antara tetek dan kangkangnya, bergoncang-goncang anggota tubuhnya yang bulat menerima sondolan memancut Hafiz.

"Fuhhhh! FUhhh! OOhhh! nak pancut dah! pancut! ahhh! AHHH!" dengusan kuat Hafiz kini telah berganti dengan rintihan nikmat. henjutan Hafiz semakin laju menyondol kangkang Irah sehingga bergoyang-goyang perut besar dan tetek bulat Irah yang terkepit antara dakapan dua tubuh mereka.

"BANG! SSSSEEDAP! AHHH! AAAHH! AARRRGGHHHH!............" jeritan Irah terhenti setelah berterusan menerima sondolan kotek Hafiz. wajah Irah berkerut dengan matanya terbuka seluas mulutnya yang tidak mampu lagi bersuara meluahkan nikmat yang dikecapi. kakinya yang terbuka kangkang luas kini mengepit tubuh Hafiz yang ligat berhenjut. sondolan kotek besar Hafiz terlalu sedap sehingga pukinya berkemut kuat seperti hendak mencengkam batang Hafiz dari terus melakukan kerja keluar masuk dalam terowong peranakkannya. rembesan lendirair mani nikmat tidak terputus mengalir keluar dari celah-celah pintu faraj Irah.

ternyata Irah yang sedang sarat bunting ini telah pun mencapai kepuasan teragung dalam keadaan perutnya yang tidak mampu lagi menampung pembesaran anak yang dikandung lebih dari 2 atau 3 minggu lagi!

"AAAAHHH!! ARRRRGGHHH!" Hafiz menjerit kuat. kini dia sudah merasakan kantung benihnya sudah mula melepaskan berjuta-juta sperma. akhirnya, luahan nikmat yang diucapkan mulutnya diakhiri dengan satu sondolan terakhir yang cukup mendalam diikuti pula dengan ledakan pancutan mani yang amat banyak!!

CREEEETTT! CREEEET! CREEEET!

"AAAAAAAAAARRRRGGHHH!!!" Hafiz mengerang kuat penuh kenikmatan tatkala melepaskan berjuta-juta benih ke dalam puki Irah. koteknya ditolak sedalam-dalamnya, bagaikan boleh mencecah kepala bayi yang telah membesarkan perut Irah sehingga luar menjadi luar biasa bulatnya!

"AHHHHH! HHAAAAHH! ABANG PANCCUUUUUT! AHHHAAHHHHHH....SsssSSSEDAaaap!" Irah dah tak termampu lagi menahan kenikmatan yang dirasainya. badannya kejang menahan nikmat sehingga perutnya mengeras seperti hendak meneran nak terberanak!Hafiz kemudian menyambut rintihan kepuasan Irah dengan satu lagi henjutan kuat!

CREEET! CREEEEET! CREEEETT!sekali lagi Hafiz memancut sisa-sisa mani yang masih tersekat dalam batangnya!

CREEeeet! creeet!akhirnya, seluruh lendiran nafsu berahi telah pun dilepaskan ke dalam cipap Irah. Hafiz tercungap-cungap kepuasan. kerlipan titisan keringat pada dahinya jelas kelihatan. betapa puasnya dia rasa apabila dapat pancut dalam tubuh seorang wanita yang sarat mengandung. tidak pernah dia rasa sesedap ini dan juga langsung tak menyangka, menyondol perempuan sarat mengandung memang lebih sedap!

begitu juga dengan Irah. dia juga tidak menyangka nikmatnya begitu sedap sekali. setelah menerima pancutan yang cukup banyak dari Hafiz, Irah terus terkulai layu di depan Hafiz. segala pautan pada kaki dan tangannya pada tubuh Hafiz terus terlepas begitu sahaja. begitu juga dengan pukinya yang kuat mencengkam batang Hafiz, kini lemah tak termampu nak berkemut lagi. dengusan kepuasan diiringi dengan rintihan nikmat perlahan menggantikan jeritan batin yang telah pun diluahkan

sepuas-puasnya. dalam keadaan baring terlentang, perut Irah yang teramat besar itu, turun naik mengikut geloran nafas penat Irah. sungguh bulat dan menggunung tinggi sekali.

melihat keadaan Irah, Hafiz menarik batangnya yang kini telah lembik selepas memancutkan berjuta-juta benih ke dalam cipap Irah. ketika dia menarik keluar, lelehan maninya turut terkeluar membasahi pintu faraj Irah.. pemandangannya cukup indah sekali.. kepuasan yang dirasai Hafiz memang tidak tergambar lagi. puas.. dan boleh tahan memenatkan jugak melayan kerenah nafsu perempuan sarat mengandung yang berada di hadapannya. akibat kepenatan, Hafiz turut sama baring terlentang di sebelah Irah.. Irah mengiring mengadap Hafiz, lalu memeluk dada Hafiz. Hafiz merelakan pelukan Irah itu. perut Irah yang besar itu, bagaikan menindih sedikit perut Hafiz. Hafiz membelai dan mengusap manja perut Irah yang memboyot jauh ke depan.

"bang Hafiz.." tiba-tiba Irah bersuara. kepenatan masih jelas kedengaran dari nada suaranya.

"kenapa Irah?" Hafiz menjawab.

"sedap.. sedap sangat.."Hafiz hanya mampu balas dengan senyuman. perasaan bangga mula menapak di dalam hati Hafiz."kalau Irah nak lagi macam mana?" Irah bertanya lagi.

"boleh." Hafiz menjawab. "tapi kali ni Irah datang rumah abang la.." sambungnya lagi sambil mengharapkan pelawaannya diterima Irah."emmm.. kalau Irah tinggal rumah abang sampai Irah beranak boleh?" Irah terus bertanya hendak mendapatkan kepastian dari pelawaan Hafiz.

"boleh.. tapiii... kalau abang 'nak'... Irah bagi boleh?" Hafiz terus menjelaskan niatnya yang sebenar di sebalik pelawaannya.

"selagi Irah tak terberanak Irah boleh aje bang!" Irah menjawab tanpa sebarang keraguan. "ni perut Irah ok je ni!" Irah menepuk-nepuk perut boyotnya. kemudian dia memegang tangan Hafiz yang masih mengusap-usap perutnya.

Hafiz hanya mampu tersenyum mendengar jawapan Irah. ini lah yang diinginkannya. dalam beberapa hari.. atau minggu akan datang, dia bakal menikmati kepuasan seks yang amat sedap. setelah habis berbicara, Irah dan Hafiz berpelukan lalu terlena diulit kepuasan nafsu yang tidak terkata sedapnya