Wednesday, February 23, 2011

membesar utk yang ke 2

sebelum ni, saya beli sikit-sikit je, cuma tadi je saya beli separuh botol, hehe!! ubat tu, namanya VITA-LEA dari Shaklee (sila rujuk gambar di atas), harganya dalam RM70++ sebotol dan ubatnya cukup untuk dimakan selama 2 bulan (2 biji sehari). kalau separuh botol hanya RM30++ sahaja (harga kat klinik tu la, klinik lain saya taktau).

tapi selalunya saya makan sebiji je sehari, bukan 2 biji mcm dokter suggestkan. jimat sikit makan sebiji, hehe!! ubat dia besar gedabak tau, susah betol saya nak telan, hehe!

gambar terbaru : 30 minggu
dress multipurpose, leh pakai untuk tido dan juga jenjalan, HAHA.

sekarang memang sangat selesa pakai dress atau maxi kan, takyah pakai seluar. pakai seluar ni tak selesa. tak kiralah waktu tido ke jenjalan, rasa macam selesa je pakai dress kan. sekarang saya tido, pakai baju tido yang labuh tu, ohh sungguh selesa. rasa bebas sikit area perot ni. pastu baby pon senang nak berkuak lentang, takde sekatan langsung, HAHA.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home