Wednesday, February 23, 2011

besar

Panggil aje aku Pn.Salmah.Kisah aku bermula bila aku mendapat tahu yg suami aku mempunyai hubungan sulit dgn setiausahanya... aku pun mendesaknya untuk berterus terang.. suami aku mengaku yg dia memang sayangkan setiausahanya itu dan mereka telah merancang untuk berkahwin samaada aku setuju ataupun tidak.

Hancur lebur hati aku bila mendengarnya. apa boleh buat nak kecoh2 serang budak tu.. itu bukan style aku,jadi aku pun mengambil keputusan untuk mengunakan ilmu hitam

Diam2 aku pergi ke rumah seorang sami India yg dihebohkan "power" oleh kawan aku Rozita.
Aku pergi seorang diri tanpa pengetahuan suami aku dan juga Rozita sendiri. Sami itu namanya Gopal yg tinggal lebih kurang 30km dari tempat aku tinggal.

Aku masih ingat lagi bila sami Gopal memberitahu aku bahawa suami aku telah terkena ubat guna2 tg dilakukan oleh setiausahanya dan menyuruh aku meminum sejenis air berwarna biru kononya penawar supaya aku tidak turut tunduk kepada ilmu setiausaha suami aku.

Selepas kira2 10min aku minum air penawar biru itu aku rasa kepala aku pening seketika dan perasaan nafsu ghairah yg sangat kuat menguasai diri aku secara tiba2. Sami Gopal kemudian menyuruh aku berbaring menelentang di atas tilam di ruang tamu rumahnya dan mula membaca jampi dalam bahasa india dan menghembus berulang kali keatas tubuh aku.

Selepas 5-6 kali dihembus oleh sami Gopal aku merasa khayal.. antara sedar dan tidak aku merasakan tangan berbulu sami Gopal bermain2 di atas dada aku. Aku tidak berdaya untuk berbuat apa2 kerana rasa ghairah yg amat sangat. Kedua2 buah dada aku terasa amat tegang didalam baju t nipis aku. Puting aku terasa menonjol,dan celah pantat aku terasa sungguh panas dan mula basah. Aku dapat rasakan sami Gopal mengangkat kepala aku ke atas bantal sambil menanggalkan pakaian aku satu persatu.

Setelah aku dibaringkan tanpa seurat benang pun ditubuh aku, sami Gopal mula menjilat dada aku dan seterusnya mengulum puting buah dada aku dgn rakus. Nikmat yg tak terkata aku rasakan saat jambang kasar sami Gopal bergesel dgn kulit buah dada aku yg halus. Aku merasa sangat bernafsu dan pantat aku semakin basah berair. Aku perlahan2 mengerakkan tangan aku terus mencapai kepala sami Gopal yg sedang berada di celah kelengkang aku. Aku menekan2 kepala sami Gopal dgn kuat agar jambangnya bergesel dgn bibir pantat aku dan juga supaya jilatan lidahnya dapat masuk lebih dalam lagi.

"Oooooohhhhhhh.....sseedddaaapppppnnyya ooohhhhh...." aku mengeluh kesedapan bila aku merasakan sami Gopal menyedut2 biji kelintit aku.

Aku mengerang sambil kedua2 mata aku terpejam kenikmatan. Kesedapan aku semakin bertambah bila sami Gopal mula menjilat2 lembut di sekeling lubang bontot aku... aduh!!!... sedapnya tak terkata bila diperlakukan begitu rupa oleh sami Gopal.. suami aku sendiri tak pernah jejak lidah nya disitu... tapi sekarang seorang sami india
sedang lahapnya menjilat2 dan menyucuk2 lidahnya ke dalam lubang bontot aku. Semakin kuat aku meramas2 rambut sami Gopal kerana kesedapan.

Sami Gopal kemudian mengangkat kedua2 belah kaki aku dan diletakkanya di atas bahunya yg hitam itu. Apabila dia menegakkan bahunya bontot aku terangkat sekali. Sami Gopal lagi sekali membenamkan kepalanya di celah peha aku dan mula menjilat bibir pantat aku dgn rakus dan lahap.. sehinggalah untuk sekian kalinya lubang bontot aku dikerjakan oleh lidahnya.. tapi kali ini lebih nikmat... dgn mengunakan kedua2 belah tangan hitam berbulunya, sami Gopal membuka seluas2nya lubang bontot aku lalu dia menjelirkan lidahnya sedalam2 yg mungkin ke dalam lubang bontot aku sambil jari tangan kanannya mengentil2 biji kelintit aku serentak. Satu kenikmatan yg tidak pernah aku rasa selama aku bersetubuh dgn suami aku selama ini.

Setelah 20min lidah sami Gopal menjilat pantat dan bontot aku serentak. Sami Gopal mengarahkan aku supaya menonggeng

"saya mau kasi tau sama awak,awak punya punggung sudah itu kena sama itu perampuan punya sihir... kalu tunggu lagi lama..
lagi susah.. sekarang saya mau kasi itu sihir hilang... awak itu tonggeng betul2.. kasi awak punya punggung ada naik tinggi.."

Tanpa banyak soal aku pun terus menonggengkan bontot aku "kaw-kaw" depan muka sami Gopal. Aku lihat sami Gopal memandang ke arah lubang bontot aku sambil menelan air liurnya. Kemudian sami Gopal mula mengurut perlahan2 daging bontot aku yg putih pejal dgn sejenis minyak. aku merasa khayal semula. Bontot aku terkemut2 menahan kesedapan urutan tangan sami Gopal.

"Awak kasi awak punya punggung lagi angkat tinggi.. awak punya kepala kasi jatuh atas bantal.... awak juga mesti pandang sama saya punya muka bila saya kasi ubat awak punya punggung.. ada paham?" Aku memganguk perlahan tanda memahami arahannya.

Sekarang aku berada diposisi meniarap,muka dan dada aku di atas tilam sementara bontot aku terangkat tinggi ke atas. Sami Gopal merenggangkan kedua belah kaki aku dan mula melumurkan minyak ke celah2 rekahan bontot pejal aku yg terbuka luas.

"Oooohhhhhhh....Oooohhhhhh...." satu erangan kesedapan terkeluar dari mulut aku.

Sami Gopal menambahkan lagi minyak ditangannya dan mula memainkan jarinya di tepi lubang bontot aku. Aku meramas tilam kesedapan. Sambil itu jarinya cuba menyucuk lubang bontot aku.

"awak jgn kasi kemut...biarkan saja"

Aku cuba merehatkan otot2 bontot aku dan tanpa disedari jari hitam sami Gopal yg licin berminyak dgn mudah masuk kedalam lubang bontot aku.

Setelah berjaya memasukan jarinya Sami Gopal mula mengerakkan jarinya keluar masuk lubang bontot aku.

"Argghhh.....Ooouggghhhh....Arggghhhh......Oooohhh hhhh..." Sedapnya aku rasa waktu itu.

Setelah perjalanan jari hitam sami Gopal lancar keluar masuk lubang bontot aku,dia berdiri di belakang aku sambil jarinya masih terbenam dalam lubang bontotku. Aku melihat sami Gopal melucutkan kain yg di pakainya dan tersembulah akan batang zakarnya yg sungguh besar dan panjang tegang mencanak ke atas... batangnya aku lihat hitam berkilat.. urat2 kasar timbul disekeliling batangnya tg lebar itu. Sementara kepala zakarnya kembang berkilat... wow besarnya...

"Awak mau buat apa ni" tanya aku pada sami Gopal.

"Jgn takut,ini saya mau kasi buang sama itu sihir" kata sami Gopal sambil dia melumurkan minyak ke serata batang besar zakarnya.

Selesai berkata2 sami Gopal menarik jarinya keluar dan terus menusukkan batangnya ke lubang bontot aku.

"Aarrgghhhhhhhhh!" Aku menjerit kesakitan sambil mengangkat kepala dan dadaku ke atas.

"Awak jgn kemut!!.. kasi teran sikit" arah sami Gopal yg sedang merenggangkan daging bontotku.

Setelah aku meneran sedikit.. hampir separuh batang zakar sami Gopal terbenam ke dalam bontot aku. Dia berhenti seketika lalu mengembangkan batang dan kepala zakarnya..

"Ooohhhhh.... Arrgghhhh... sedapnya... ooohhhhhhh.."

Kemudian dia menarik keluar batangnya dan menusukkan kembali sehingga kesemua batang besar zakarnya terbenam jauh kedalam dasar lubang bontot aku. Zakar sami Gopal seakan2 berdenyut2 bila aku mula mengemut batangnya.

"Sekarang saya mau awak menjilat bibir awak.. masa saya tarik dan tekan saya punya batang, lagi banyak awak jilat.. lagi cepat itu sihir hilang!" aku mengangukkan kepala aku tanda paham apa yg patut aku lakukan.

Sami Gopal mula menarik keluar dan menusukkan batangnya dgn ganas. Setiap kali menerima tujahan batang sami Gopal setiap kali itulah aku menjilat2 bibir aku sambil mengerang kesedapan.

Tanpa disuruh aku mula mengosok2 akan biji kelintit aku serentak dgn tujahan
demi tujahan sami gopal di lubang bontot ku. Kesedapan yg tak terhingga aku rasakan bila sami Gopal mula melakukan tujahan zakarnya dgn laju

"Aarrggghh.. sedapnya.. laju lagi gopal.. ooohhhhhhh... sedap... sedap.... aarrrggghhhhhh... ooooohhhh.. ooooohhhhhhhhh.... laju lagi....." Sebelah tangan hitamnya memegang pinggang dan sebelah lagi menarik rambut aku kebelakang.

Aku mengikut gerakan sami Gopal sambil menggayak-ayakkan bontot aku ke kiri dan ke kanan. Tiba2 aku rasakan kesedapan itu semakin tinggi darjah kelazatannyanya.. aku berada di puncak nikmat..

"Ooohhhhh...sedapnya..." keluh aku kesedapan saat air mani aku mula terkeluar membasahi seluruh lubang pantat ku.

Sami Gopal semakin lama semakin laju menghentakkan batangnya keluar dan masuk... peluh sami Gopal menitis2 di atas belakang aku. Sehinggalah aku rasakan sami Gopal menghentak dan membenamkan seluruh batangnya kedalam bontot aku dgn satu hentakan yg kuat dan padu. Aku dapat merasai yg batangnya semakin keras dan kembang

"Aaaaaaaarrrrrrrrggggghhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!! !!!!!" sesuatu yg panas mula terpancut dalam lubang bontotku... lebih 5 kali aku rasakan zakar sami Gopal mengembang ketika air mani pekatnya memenuhi seluruh ruang bontot ku. Aku masih menggentel biji kelintitku ketika sami Gopal merapatkan badan berbulunya menindih dan memeluk aku dari belakang.

"Kemut sama saya punya batang.. ooohhhh... kemut lagi.." arah sami Gopal.

Aku terus mengemut zakar sami Gopal dgn satu kemutan yg istimewa. Sami Gopal segera mencabut batang zakarnya dan melumurkan air maninya yg masih melekat di zakar ke atas bontot aku.

"Jgn basuh ini sampai esok pagi" katanya sambil mencium bibirku.

Setelah mengenakan pakaian dan bersedia untuk pulang,sami Gopal berpesan supaya petang esoknya aku datang lagi kerana dia mahu membuang sihir di kawasan pantat aku pula.

"Hari ini tak sempat.. esok ya?" katanya sambil menepuk2 daging bontot aku yg baru saja di kerjakannya.

"Baiklah..saya balik dulu.."

Semenjak hari itu aku dan sami Gopal selalu melakukan "anal sex"-sedap... lubang bontot aku semakin longgar.. tapi aku tak kisah.. janji aku puas. Sementara suami aku pulak.. aku memberi kebenaran untuk dia berkahwin dgn setiausahanya. Ini memberi aku lebih banyak masa dan peluang untuk aku memuaskan nafsu aku dgn sami Gopal yg sangat lahap untuk meluaskan lagi lubang bontotku

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home